HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Sunday 13 January 2013

harapan aku hancur !!

evrything musnah !! 
-aku dh single blik-
nasib baik aku ade kawan n emak :P

dia buang aku sebab dia nk baik semula dkt ex gf dia ! takpe lah aku xde rezeki nk bersama dia ! aku syg dia . kenapa allah menguji aku mcm ni ? aku syg dia ! evryhing is over n semua nya sia sia ! aku berjanji aku dh xnk kat dia !!! aku xnk dia !
senang2 dia buang aku ! takp lah , hr ni hari dia !! esok :) tunggu !!

tapi 8 tahun .. semua sia sia !! aku bodohkn diri aku untuk dia !!!
ya allah . beratya ujian kali ni ..
tp emak dh pesan ! jgn abaikan pelajan sebab lelaki !! aku syg emak aku ... emak , u r my evrything !! tade yg lebih berharga selain emak tercinta !! lepas ni dh xde exsoz bising masuk kawasan rumah aku dah ! orang kampung takyah nk mrh mrh ah . 

anggap saje  tiada jodoh ! heheheh . sekian