HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Friday 30 November 2012



kami sekarang masing masing busy ! heheeh .
 aku pun dh strt masuk college .. u know wht busy gila, but ade masa shopping and balik kuantan untuk jmpe beliau .. hahahaa :D sayanggg dia toqqq !

#malas nk letak mende gerakgerak ! hahah

aku balik kuantan secara senyap , then dh nk smpai baru aku call dia ! hahaha. terkejut dia ! hahahah 
then dia pickup aku kt Terminal Makmur
kami pergi KFC untuk makan. sebab masing masing tgh lapor ! hahaahha

#curi wifi MCD
aku online and makan ! hahaahaha :D
#kicap masin
hahahha ! tapi mu kabo sedap ork syg ! hahhaahha

okeyy then kami jln2 ! damn MEGAMALL makin lama makin BOSAN n '0' ..
dia susah sgt nk senyum ! huh ~ aku tarikk jugk pipi kang ! hahahha 
#padahal mmg evrytime tarik




okey! *diatas adalah gambar kami selepas makan KFC ! hahhaah .. 
muka kenyang ! b mu gedikk .. hahaaha
tapi sentiasa comey ! #tgn di bahu, mata keatas , mulut ternganga !
 
k GEDIK !
........................
i give some suprise , hehhehe ! he love my preseant ! heheheh ..
dia suka, aku lagi suka ! haaha
dia nmpak hndsome beli pakai baju tu ! hahahaha

dia handsome sokmo actually !
haahaha *diatas gmbr dia pakai baju aku belikan ! yes .. mmg handsome*_*

1hari busy bersama ..
pagi , byr duit motor dia , pergi PMC dftr untuk dia buat lesen.
pergi ECM untuk SHOPPING. sumpah NICE !!! haaahhaa

#padini buat SALE 50%-70% ! terbaikk wokk ...
pergi KP(Kuantan Parade)
pg oter sluar baru beli , then beli VCD twilight terbaru ! hahahah
#terimakasih blnje mkn , vcd n evrything!

dia amik gmbr PAsPORT ! damn ~ burukk gila gmbr org tu hamikk ! nk je aku yg jadi photographer tu  2 damn it!
tapi selepas setle menngedit ini lah hasil nya :-
 okey lettew ! better dari yg asal ! hahaahah


#setelah mengabungkan gambar pasport aku ngn dia ! hahaha

okeyy THE END