HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday 19 June 2012

NEW LIFE


 LAYU DAH !
dia dah tinggalkn aku ... sumpah demi allah aku sedihhhh :':(
aku terlampau sedih sampai mata aku bengkak ! 

evrything happend in JUNE ! aku clash dgn dia . adekk angkat aku tinggalkn aku ,
ayah aku excident , now kucing aku dh mati :'( ya allah 
sedihhh nye aku nk menerima semua ni . allah maha kuasa untuk buad apa saja knp allah duga family aku serentakkk ? allah , kuad kan lh aku ya allahh ..
aku cintakan SUHAIMI aliff ! demi allah .. knp dia tinggalkan aku 
aku nk kawen ngn dia! mana janji dia nk tunang ngn aku :'(
aku syg family dia ! aku rindu diaaa .. 
hancur hati bila dia ckp : sue nk mya ngn sue mcm xpernh kenal . ya allah sedihhh nye aku nk terima semua ni . sue knp sue ? mya sedihh sue tinggalkn mya !!!
aku cintakn kau ! mungkin aku ngn dia x lama tapi bagi aku ! susah aku nk kekal ngn lelaki sorang ngn masa yg lama ! aku syg kau biyyyyy ! waaaa:'(

allah menduga aku ! aku terima , aku hrp dia bolehh lupakan aku dgn sng ! sng untukk dia cari pasangan baru :'( kau jaga diri sue ! aku xkn pernh lupa kau ! kau dh lukakan hati aku ! 
:'( knp air mata aku banyakk keluar ? ya allahh .. sedihh nye dunia ni .. kejammm :'( 
terima kasih sayang sbb pernh jaga aku ! terima kasih jgk sbb tinggalkan aku .. the end tentang kisah cinta kami :'(
History of My suuekk LIFE :)