HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Friday 25 May 2012

problem !


dia dah lupakan aku ke ?
ape masalahhhh dia ? SUHAIMI !! awa kemana ?
awak dah HILANGGG ? 
ya ALLAH ... kuadkan HATI AKU untukk terima semuaa ni :'(
sedihhh nyee .. mana dia pergi ?

rinduu kan diaa sgt sgt ! ya allahhhh .. maafkn aku jika aku ade buad salah !
demi allah aku rindu kan dia sgt sgt !

di sebabkn kerjee , dia lupaaakan aku or tntangg cinta aku !
kemanaaa dia ?
di saaat aku perlukan dia , dia tiada di sisi aku !
maaf kn aku jikaa aku mempunyaii orangg lainn . tp skrgg hati aku masih milikk kau sayang !

xde orangg lain yg mampuu menggantikann nama kau di hati aku !
sbb kau dhaa curi hati akuu !


SUHAIMI ALIFF !
saya tunggu awak PINANG saya !!!