HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Sunday 8 June 2014

I'M IN LOVE WITH ART !
Aku akan mulakan balik semua HOBBY kau yg dulu ! hahaha :)  seronok tau dapat melukis ! hhehe
nk tengok ke hasil ? hehehe ..
 
sekejap kasi lah aku story dulu ~ ok ? nowwwww ! bila aku bosan , aku akan habiskan masa aku dgn melukis tahu !
MELUKIS !!! 
i'm in LOVE with ART ~ heheeeh .. nanti korang tengok lah hasil yg aku lukis mcm budak2 tu ! hehehehe
pergi M lah kalau x suka ~ just be me




omeyyy tak ? heheeeh