HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Wednesday 2 November 2011

Kebosanan


Salam koranggg , aku kalau boleyh hari2 nk tengokk aku punyee blog.spot ... 
hehehee , cerita critu yangg aku buadd sendiri .. HAHAH 
sukaa hati aku
harrii ni , aku jmpee DEA , hheehe .. DEA comeyy , manjee ngn aku
DEA baikk , biasaa lh x encemm kan
tapi ingt DEA kawan aku jee 
-
-
-
PERCAYALAH " hari ni aku x mkn 1 butir nasi punn .. hehehe 
seronok plakk dapat PECAH REKOD hehhee :D
aku mmg nk DIET pun .. 
nak diett SMPAI semua kempiss 
kasi semua KEMPISS .
haahahaaa
 NAK jadi cam nii laa 
darii gemukk JADI kurusss 
mestii bestt kan , korangg tengokk nnti aku yangg GEMOK ni jadi FIT . 
hehehhee