HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Monday 5 September 2011

Hari Raya ~

Raya Pertama

 
ni pakaian aku time raya pertama ...selendang n baju kelabu .. heheee .. 
time ni aku raya ngn family .. jalan2 umah kawan ayah aku .. em .. busan .. 
tp duit massyuuukk dapat r dalam 100 lebh .. tp aku dh gune pada raya kedua ~ 
raya pertama ni aku happy sebab jalan2 1 family .. hehehe .. 
almaklum laa ayah aku nk g krje dh kat plantar tu kn. em .. sjak2 kje off shore ni kn .. 
time dorang tak tepat pun .. cian mama aku .. em .. xpe r .. 
hehehe . kurang cikit dorang gaduh . 
haha ~ aku sayang family aku ..
balik pada raya lak kn .. raya pertama sampai malam aku raya ... 
hehehe , ex-boss ayah aku tu bagi duit raya kt kte owang smpai 50 . 
cikit je .. tp bg aku manyak kot .. yg selebihnye aku letak bank .. 
tu ta terkira ag .. hehehe ~ seronok nyee ...

Raya Kedua

ni pakaian aku pada raya kedua .. hehhe .. ni gambar aku ngn pakwe aku ..
heheh .. kalakar laa pic ni .. jgn tennggooookk ~ 
dea lelaki yang pernah buat raya saya bahagia ..
dea lelaki satu2 nya yng wujud dalam hati saya .. 
saya raya ngan dea  pada raya yang kedua pada tahun ni ...
hahaha .. happy sebab dapat raya ngn pakwa n bakal tunang ..
saya harap dapat kekal ngn dea lame .. hehe . story sal raya kn ..
raya ni ok laaa .. raya ngn family dea .. hehehe .. pagi sampai ptg pkul 7 ..
raya ngn family dea .. then balik agak2 nak tggu ayah aku grak pg kemaman untuk krje.
so aku no hall laaa kn .. pastu kami gerak balik dalam pkul 9 gitu .. haha .. 
mandi2 .. tukar2 baju .. heheh .. sexi kot ... hehehe .. kami pg megamall kuantan ,..
tengok wayang , jalan2 .. karoeke .. em ... xkn nk cerita details .. ! mane r intg sgt ...
hehehe ,, pastu kami ingt nk mkn KFC ..
ok , so kami prgi laa kfc tc .. waaa ... ade meja , tp nak kne beratur panjang laa ~ hehehe ... nsb baik dea teman kan . heheh ,, ade gak teman bawak berborak kan .. 
  i love u laaa syg ...
" semua nii tinggl kenangan jhee "

the End ...
Perempuan