HAI , Selamat tengokk BLOg MYA ni , mya bukan pandai sangat NAk edit2 pofile .. tp mya hari2 akan update . HEHEHE :D korang tunggu n tunggu je r cerita or gambarr yang DI UPLOADKAN keyhh :D hahaha , MYA happy sgt dapat buadd blog . kahkahkah , happy di sampingg tuh BOLEH kongsi2 hot story kan dengan korangg semua HAHA , KEPADA sesiapa yang dh tengokk BLOG mya ni , HAPPY-2 lah n ENJOYY keh. BIU BIU
saya tak nak serabut serabut , sbb kadang2 je bukakmblog ! lelaki ... mjst die
Daisypath Anniversary tickers

Friday 29 July 2011

SEMASA

love dear ...! 
sayang kamu ....! 
suke hati aku lah nk letak pic ni manyak2 ....!
knp ....? kau cemburu ke ....? 
hahahaha .....!
semua orang ade pakwe sendiri kan ...?
siap ade ramai-ramai2 lagi ...!
aku ckup lah sorang ... dea segala-galanya .. hahahahaa ..!
bahagia di rasa .... !
 semua orang akn bahagia bila bersama yang tersayang kan  ...?
aku sangat-sangat bahagia ..
huhuhuhuu .
jgn cemburu taw .. 
mungkin ni nasib aku untuk di sayangi mcm ni ... sumpa , 
dea syg aku , dea jge hati aku .. 
dea jge prasaan aku dgn baik ... 
aku rse dea sgt2 ok .. 
hahahaa .. 
tp kekadang dea sangat2 nakal ... 
hehehee .... 
tp nakal dea masih ade batas ... huhuu .. bgusssnye dapat dea ....
dea sweet ... 
i know he realy2 serious love me .... heheheee ..